موتور گیربکس ایتال ( ITAL )

موتور ایتال با کیفیت بالا در ایتالیا تولید میشود و در مقایسه با سایر موتورهای آسانسور ایتالیایی قیمت مناسب تری دارد.

موتور گیربکس ایتال ( ITAL )
قطعات آسانسور

موتور گیربکس ایتال 

یکی از معتبر ترین شرکت های ایتالیایی در حوزه آسانسور ، برند ایتال است که موتور های این برند با قدرت و توانایی های گوناگونی عرضه شده است . بدین صورت سازنگان و نصابان در انتخاب موتور گزینه ای زیادی دارند . نسبت تعلیق این نوع موتور ها یک به یک است و از قدرت استاتیک لود زیادی برخوردار هستند . 
از جمله مواردی که در حوزه آسانسور افراد به آن خیلی توجه می کنند کیفیت آسانسور است . زمانی که کیفیت آسانسور و اجناس داخل موتور از مرغوبیت بالایی برخوردار باشد باعث می شود در میان مخاطبان و کاربران از محبوبیت خاصی بهره مند شوند . در بین کشور های سازنده موتور آسانسور ، کشور ایتالیا از مهارت و دانش بالایی برخوردار هستند و این امر از برند ایتال جدا نیست . این برند از سال 2009 مشغول به فعالیت است و با توجه به متخصصین خود توانسته است موتور های آسانسور با کیفیت و مطابق با استاندارد های جهان تولید کند .  

قیمت موتور های آسانسور وارداتی با دارا بودن کیفیت و مرغوبیت و راندمان بالا نسبت به موتور های تولید داخل بیشتر می باشد. موتور ایتال به نسبت کیفیت و مرغوبیت بالا با قیمت مناسب و مطلوبی به بازار عرضه می گردد. این موتور گیربکس با کیفیت قابلیت رقابت با موتور های آسانسور اسپانیایی و دیگر موتور گیربکس های مطرح از لحاظ قیمت را دارد. این موتور گیربکسی دارای 2 سال گارانتی بوده و جزء موتور های گیربکس پر فروش در سطح بین المللی محسوب می شود. هم چنین دارای 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.
موتورهای ایتال دارای کیفیت و راندمان بالایی دارد و نسبت به موتورهای داخل کشور کارآمد تر است . اما قیمت این برند به دلیل وارداتی بودن محصول از قیمت بالایی برخوردار است . این موتور گیربکس ایتالیا قابلیت رقابت با موتورهای اسپانیا و دیگر موتور های مطرح جهان را دارد . گارانتی این موتور های گیربکس ایتال دارای 2 سال گارانتی بوده و همچنین دارای 10 سال خدمات پس از فروش است . 

موتور گیربکی ایتال

 

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

 

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :