موتور گیربکس آکیش (AKIS)

شرکت آکیش در سال 1972 فعالیت خود را شروع کرد . این شرکت مطابق با کیفیتی که دارد رمز موفقیت خود را بر پایه کیفیت و پایداری گذاشته است .

موتور گیربکس آکیش (AKIS)
قطعات آسانسور

موتور گیربکس آکیش

شرکت آکیش در سال 1972در کشور ترکیه فعالیت خود را شروع کرد و در صنعت آسانسور شروع به فعالیت نمود . این شرکت مطابق با کیفیتی که دارد رمز موفقیت خود را بر پایه کیفیت و پایداری گذاشته است اما از آنجایی که موتورهای برند آکیش یکی از موتورهای با کیفیت در حوزه آسانسور است که با توجه به وارداتی بودن این موتور قیمت اقتصادی ندارد اما از طرفی بازدهی کاملا چشم گیری دارد . 
موتور های موجود این برند در بازار ایران محدود است و مانند موتورهای ساسی یا زیلابگ یا ویتور نیست که قدرت انتخاب کاربر یا سازنده را در نظر بگیرد . اما ویژگی خاصی که دارد عمر این نوع برند است که کاملا عمر بالایی دارد . 
از لحاض سرویس و نگهداری این موتور های ، باید در نظر گرفت که مخارج اقتصادی ندارد و مقرون به صرفه نیست و چون کالای وارداتی است لوازم این برند از خارج از کشور تهیه و توزیع می شود . 
البته گارانتی این موتور های آکیش معتبر هستند و در سراسر کشور خدمت رسانی می شود که می توان از جهت هایی آسوده خاطر بود .

ویژگی های موتور گیربکس آکیش :
کیفیت مثال زدنی 
کم صدا و بدون نویز
قدرت و توانایی بالا
عمر بالا
استاتیک لود بالا


موتور گیربکس آکیش

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :