موتور گیربکس فرشباف

این موتور در ایران طراحی و تولید شده است . این موتورها از نظر کیفیت ، کارایی و ایمنی با موتورهای وارداتی رقابت می کنند.

موتور گیربکس فرشباف
قطعات آسانسور

موتور گیربکس فرشباف


در کشور ایران ، شهر تبریز دارای دانش فنی لازم در خصوص قطعات آسانسور ،  موتور آسانسور و هر آنچه برای آسانسور نیاز است را فراهم می کند .  موتور آسانسور فرشباف تبریز یکی از محبوب ترین آسانسور های ساخت ایران است که توانسته است نظر نصابان آسانسور و سازنگان آسانسور را به خود جلب کند . از ویژگی های مهم دیگر آسانسور فرشباف مقرون به صرفه بودن آن است که به نصبت ویژگی ها و توان آن ، قیمت مناسب تری نسبت به باقی برند ها دارد .
موتور های فرشباف در دو مدل توان 6.1 و 7.3 در بازار ایران وجود دارند که از نظر کیفیت این محصول بسیار بالا است و از نظر سرویس و نگهداری  ، بسیار راحت انجام پذیر است . از دیگر اطمینان های این موتور می توان به داشتن سه سال گارانتی آن اشاره کرد . طی این سه سال هر ایرادی که در موتور رخ بدهد ، شرکت سازنده موظف است آن را رفع کند .  
این موتور ها به دلیل گیربکس بودن آن ، باید طی هر سه سال تعویض روغن انجام شود تا از خرابی های دیگر جلو گیری شود . این موتور در ایران طراحی و تولید شده است . این موتورها از نظر کیفیت ، کارایی و ایمنی با موتورهای وارداتی رقابت می کنند. همچنین منطبق با استاندارد EN81 اروپا می باشد . 

 

موتور آسانسور فرشباف

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :