موتور گیرلس مونادرایو (Monadrive)

موتورهای مونودرایو چین یکی از پیشرفت های چین محسوب می شود به دلیل اینکه علاوه بر مقرون به صرفه بودن ، از کیفیت بالایی برخودار است .

موتور گیرلس مونادرایو (Monadrive)
قطعات آسانسور

موتور گیرلس مونادرایو

موتورهای مونودرایو چین یکی از پیشرفت های چین محسوب می شود به دلیل اینکه این موتورهای آسانسور علاوه بر مقرون به صرفه بودن ، از کیفیت بالایی برخودار است . فروش بالای موتورهای این کمپانی مونودرایو باعث شده است از توجه زیادی برخوردار شود و بهای زیادی به این برند داده شود . یکی از مهمترین مزایای موتور مونادرایو این است که در طول یک روز میتوان 240 بار از آن استفاده کرد . به دلیل قطر قرقره ای که در ساخت آنها استفاده شده است ، بسیار ایمن می باشد . 

سیستم کارکرد این موتورهای آسانسور طوری طراحی شده است که نظر مکانیکی و الکتریکی بازدهی بالایی داشته باشد . از دیگر ویژگی مطلوب موتور های مونودرایو می توان به ابعاد و سایز آن اشاره کرد زیرا از سایز کوچکی برخوردار است و نیازی به موتورخانه (MRL) ندارد . 

در برج ها و ساختمان های بلند استفاده از آسانسور یک امر کاملا واضحی است اما آسانسوری که در این ساختمان ها نصب می گردد باید از اولویت های خاصی پیروی کند . موتورهای گیرلس مونودرایو یکی از موتورهای توانمند در صنعت آسانسور است که توانایی بالا در استارت روزانه را دارا می باشد . به دلیل تنوع بالای موتورهای مونودرایو قدرت انتخاب را به مشتریان داده و نسبت به سلیقه و ویژگی های دلخواه مشتری موتور مورد نظر نصب گردد . 

موتور مونادرایو

هزینه های پس از نصب آسانسور


موتورهای مونودرایو یکی معدود موتورهای آسانسور است که علاوه به مقرون به صرفه بودن ، از هزینه های کمتر برخوردار است . سرویس و نگهداری هر موتوری در آسانسور نیاز به برنامه ریزی معینی دارد زیرا اگر در زمان مناسب سرویس شود هزینه های مربوطه کمتر می شود . 
 

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

جهت دریافت کاتالوگ موتور آسانسور گیرلس مونادرایو کلیک کنید. 

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :