موتور گیربکس سیکور ایرانی ( SICOR )

یکی از نشانه های کیفیت این موتور این است که با روغن سنتیتیک پر شده است و نیازی به تزریق روغن گیربکس ندارد.

موتور گیربکس سیکور ایرانی (  SICOR )
قطعات آسانسور

موتور گیربکس سیکور ایرانی


در دهه های اخیر شرکت های مختلفی توانسته اند موتورهای آسانسور ایرانی را به تولیدات انبوه برسانند . موتور های آسانسور ایرانی در طرح ها ، مدل ها و قدرت های مختلف وجود دارند و باعث شده است انتخاب های زیادی به مشتریان عرضه کنند . امروزه موتور های ایرانی در مقایسه با موتورهای قبل پیشرفت های زیادی حس می شود .   
موتور های ایرانی سیکور هم جز افتخارات ایران در صنعت آسانسور است . این موتور های آسانسور قابلیت های زیادی دارند از جمله نصب سه حالت و امکان نصب در موتور خانه کوچک را دارا می باشند . 


همان طور که در مقاله موتور گیربکس کوپل توضیح دادیم ، شرکت کوپل توانسته است دو مدل IR10 , IR20  را به تولید برساند . دیگر موتوری که تولید داخل است ، موتور MR13  است که یکی از موتور های محبوب و پر فروش است . دلیل محبوبیت این موتور ها مقرون به صرفه بودن آن و نصب آسان آن است که باعث شده است سازندگان و مدیران ساختمان جز انتخاب های خود این مدل موتور آسانسور را قرار دهند . 
 

محصولی با کیفیت و راندمان بالا می باشد . یکی از نشانه های کیفیت این موتور این است که با روغن سنتیتیک پر شده است و نیازی به تزریق روغن گیربکس ندارد. نکته دیگری که نشان دهنده کیفیت این موتورها می باشد ، ظرفیت 2600 کیلوگرمی استاتیک آنهاست . همچنین منطبق با استاندارد EN81 اروپا ساخته می شود. 

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :