موتور گیربکس سیکور ایتالیا ( SICOR )

این موتور ساخت کشور ایتالیا می باشدو نیز از راندمان و کیفیت بالایی برخوردار است . برای مشاوره رایگان و اطلاعات دقیق تماس حاصل فرمایید .

موتور گیربکس سیکور ایتالیا ( SICOR )
قطعات آسانسور

موتور گیربکس سیکور 

یکی از برند های مشهور و معتبر موتور گیربکس آسانسور در سطح بین المللی موتور گیربکس سیکور ایتالیا است که در کشورمان ایران مورد توجه زیادی قرار گرفته است . 
این موتور گیربکس سیکور سال هاست به کشور وارد می شود . این موتور گیربکس محبوبیت زیادی بین نصابان و مشتریان دارد . راندمان و بازده کارایی این موتور آسانسور باعث شده است در بساری از پروژه های جز اولویت های اولیه قرار بگیرد .  

موتور سیکور ایتالیا

یکی از ویژگی های مهم موتور آسانسور سیکور ظرفیت آن است زیرا موتورهای سیکور از 6 تا 17 نفر را پوشش می دهند . اما دیگر ویژگی این موتور های آسانسورسایز آن است ، زیرا این موتورها در  موتور خانه های کوچک قابلیت این را دارند که راه اندازی شوند . به همین دلیل محبوبیت زیادی در بین نصابان و سازندگان ساختمان دارد . 


برای اطلاع از دیگر محصولات موتور های گیرلس و موتور های گیربکس به صفحات مذکور مراجعه فرمایید . 


فواید موتور های آسانسور سیکور

 

  • نویز و صدای کم در زمان حرکت
  • پرفورمنس و کارایی بالا
  • طراحی دل نشین
  • استحکام و مقاومت بالا


انواع موتورهای سیکور

 

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :