درب آسانسور حریری

یکی از پر کاربردترین اجزای آسانسور ، درب آسانسور است که همچنین ظاهر آسانسور است و اگر از کیفیت مناسب بر خوردار باشد تاثیر زیادی بر مسافران آسانسور می گذارد .

درب آسانسور حریری
قطعات آسانسور

درب آسانسور حریری (سماتیک 2000)

یکی از قطعات پر کاربرد و مهم آسانسور درب آن است . درب آسانسور ظاهر آسانسور است و اگر از کیفیت مناسب بر خوردار باشد تاثیر زیادی بر مسافران آسانسور می گذارد . بدین صورت انتخاب درب آسانسور یکی از عوامل مهم آسانسوراست و انتخاب مناسب می تواند بسیاری از مشکلات را جلوگیری کند . درب آسانسور حریری جزء یکی بهترین برند های درب آسانسور است .
در یک آسانسور ، درب آن دارای دو جنبه تزیینی و ایمنی دارد ، در نتیجه جزمهم ترین قطعه های آسانسور است . در هنگام نصب درب های آسانسور باید دقت زیادی به خرج داد زیرا کمترین بی دقتی باعث زیان های مالی نیز می شود . درب آسانسور حریری جزء معتبر ترین درب های آسانسور است که دارای سه سال گارانتی است . 
میزان کارایی درب های آسانسور به تعداد توقف های آن آسانسور مرتبط است و میزان اندازه ی باز شوی آن با توجه به طراحی آسانسور و متناسب با نوع کاربری آن مرتبط است . درب آسانسور حریری در سه مدل تلسکوپی ، سانترال و لولایی ساخته می شود .  
درب های لولایی آسانسور از ساده ترین و ارزان ترین نوع درب طبقه است .زیرا از یک درب و یک چهارچوب درب ساده تشکیل شده است .درب های لولایی به فضای بیشتری نسبت به درب سانترال و درب تلسکوپی دارد . از طرفی درب لولایی کنترل زمانی ندارد و میزان مدت طی آسانسور بیشتر است و همین امر باعث می شود ترافیک جا به جایی در ساختمان بیشتر می شود . باز کردن این درب های آسانسور برای ویلچر سواران و افراد معلول مشکل است . 
درب های تلسکوپی آسانسور حریری: برای باز شدن از مدت زمان بیشتری نسبت به درب های سانترال آسانسور دارد.درب های سانترال آسانسور با سرعت بیشتری باز شده و برای مسافرین خاص،مانند کسانی که روی ویلچر نشسته اند و همچنین معلولین بسیار پر کار برد است.
درب های تلسکوپی آسانسور نسبت به درب های سانترال از سرعت باز شوی کمتری برخوردار هستند . همچنین درب های سانترال برای ورود معلولین و ویلچر سواران راحت تر و بدون دغدغه است .  
 

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

 

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :