خرید آسانسور ارزان

آسانسور ارزان و مقرون به صرفه از اولویت های سازندگان است ، همچنین آسانسور های ارزان از تنوع بالایی برخوردار هستند اما نوع انتخاب آنها مهم است .

خرید آسانسور ارزان
فروش و نصب آسانسور

برای انتخاب و خرید آسانسور ارزان و با کیفیت ، انتخاب های متنوعی را میتوانید داشته باشید و با دقت بسیار آنها را بررسی کنید ، کیفیت آنها را بسنجید و در نهایت می توانید نظر مصرف کنندگان را در اولویت قرار دهید تا عملکرد هر قطعه از آسانسور را متوجه بشوید . 
در انتخاب خود می توانید تمامی فیلتر ها را رعایت کرده و بهترین تصمیم را بگیرید ، به طور مثال می توانید برند آسانسور ، وارداتی یا تولید داخل بودن آسانسور، ظرفیت کابین ، سرعت کابین ، استاتیک لود موتور ، نسبت تعلیق موتور و ... را در نظر گرفته و طبق اولویت مورد نظر دسته بندی کرده و آن را ثبت کنید . 

پس از انتخاب مورد نظر می توانید در شرکت ها یا فروشگاه های معتبر پیگیری کرده و از تجربیات آنها پرسیده تا در خرید آسانسور بهترین انتخاب را کرده باشید . شرکت آسانسور پادرا با داشتن پروانه طراحی و مونتاژ ، گواهی طراحی با نرم افزار توانسته است نسبت به سلیقه مشتریان رفتار کرده و آسانسور مورد نیاز آنها را طراحی و اجرا نماید . 


پس از خرید هر کالایی باید به خدمات پس از فروش از جمله گارانتی حداقل یکساله و همچنین تامین قطعات یدکی حداقل ده ساله دقت داشت، دستگاه آسانسور نه تنها از این قضیه مستثنی نیست بلکه بدلیل پیچیدگی و تعدد قطعات بکار رفته در آن نیاز به دقت و حساسیت بیشتری دارد.


شرکت آسانسور پادرا در کنار طراحی و مونتاژ آسانسور، اخذ گواهی استاندارد و خدمات سرویس و نگهداری، گارانتی 3 ساله و همچنین تامین قطعات یدکی 15 ساله را در قالب یک  بسته و قرارداد کامل به مشتریان خود عرضه دارد و موجب بالاترین سطح رضایت مندی برای مصرف کنندگان در میان رقبای خود گردد. موئید این ادعا نظرات مشتریان و دریافت لوح سپاس و تندیس یکصد واحد مشتری مدار کشوری درسال 1402 می باشد.   

آسانسور ارزان قیمت

قیمت خرید آسانسور ارزان قیمت در تهران


همان طور که در مقاله فروش و نصب آسانسور به سمع و نظر شما رساندیم ، آسانسورها انواع مختلفی دارند که می توان با قیمت اقتصادی یک آسانسور ایمن و عملکرد بالا برای ساختمان فراهم کرد . آسانسور ارزان قیمت برای جابه جایی بین طبقات مقرون به صرفه است و برای مونتاژ چنین آسانسوری  مولفه های زیادی وجود دارد که نیاز به تجربه بالا و توانمندی شرکت فروشنده می باشد .   

آسانسورهای خانگی چه ویژگی های ایمنی دارند؟


آسانسورهای خانگی توسط بازرسی آسانسور از طرف سازمان ملی استاندارد فهرست شده اند و باید طبق آن استاندارد های ایمنی عمل کنند . ویژگی های ایمنی و طراحی باید مرتبا و مستمر بازرسی شود تا از صحت عملکرد نسبت به استاندارد های لازم اطمینان حاصل گردد. این استاندارد ها تنها اولویت شان امنیت مسافران و مصرف کنندگان از آسانسور است . 

آسانسور های خانگی و ارزان ویژگی های ایمنی متعددی دارا می باشند به عنوان مثال ، با داشتن باطری black out ، که بر روی تابلو فرمان نصب می شود : کارایی این باطری این است که در زمان قطع شدن برق کابین به نزدیک ترین طبقه به سمت پایین حرکت می کند تا مسافران به بیرون از طبقه بروند و امنیت شان حفظ شود . از دیگر عامل های استاندارد ، وجود قفل درب بروی هر ایستگاه کابین اجباری است . 

پس با وجود این استانداردها می توان نتیجه گرفت که قبل از پیگیری برند هر قطعه و نوع آسانسور باید جویای ایمنی و امنیت آن آسانسور باشید زیرا تمامی برندها و شرکت های آسانسور ایمنی یکسان ندارند . پس بهترین قیمت آسانسور و ارزان ترین قیمت آسانسور از زمانی شروع می شود که ایمنی آسانسور در نظر گرفته شده باشد . 

خرید یک آسانسور ارزان به هر قیمتی امکان پذیر است ، اما مسئله ای که ایجاد می شود گرفتن گواهی استاندارد است که این گواهی دو نوع است : گواهی استاندارد اولیه و گواهی استاندارد ادواری ، در نتیجه استعلام قیمت آسانسور گوناگون است و قیمت های زیادی عنوان می شود اما گرفتن گواهی استاندارد از اهمیت بالایی برخوردار است . 

گواهی استاندارد آسانسور لازمه اخذ پایان کار ساختمان است به عبارت دیگر ، اگر ساختمانی گواهی استاندارد آسانسور را اخذ کند ، برای گرفتن پایان کار ساختمان می تواند اقدام کند درغیر این صورت باید تمامی استاندارد های ذکر شده را رعایت کرده و سپس اقدام فرماید .

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :