تابلو فرمان داتیس

تابلو فرمان داتیس از روز اول فعالیت خود می دانست که با دو بازوی خلاقیت و تکنولوژی می تواند به کیفیت مورد نظر خود برسد و امروزه محبوبیت زیادی دارد .

تابلو فرمان داتیس
قطعات آسانسور

تابلو فرمان داتیس

تابلو فرمان یکی از پر اهمیت ترین قطعه الکتریکی آسانسور است که تمامی کنترل آسانسور به تابلو فرمان مرتبط می شود . منظور از کنترل آسانسور ، پردازش اطلاعات فرمان هایی است که مسافران با شستی کنار کابین و درون کابین به تابلو فرمان ارسال می کنند و طبق این فرمان ها کابین به آن فرمان واکنش نشان می دهد و حرکت می کند . 
شرکت داتیس یکی از بزرگ ترین و بهترین تولید کنندگان تابلو فرمان است که از سال 1386 شروع به فعالیت کرده است و از سال 1390 کارخانه داتیس تاسیس شد و از سال 1392 در بازار ایران توزیع شد . امروزه شرکت داتیس به یک مجموعه بزرگ تبدیل شده است . شرکت داتیس با توجه به دانش و ابزاری که به خدمت خود گرفته است و نیروهایی که دارد توانسته است پیسرفت های چشم گیری به خود اختصاص دهد که همین امر باعث شده است از محبوبیت بالایی برخوردار شود . 
از بزرگ ترین دستاورد های شرکت داتیس می توان بومی سازی فناری به کمک مهندسان خود نام برد . این شرکت از روز اول فعالیت خود می دانست که با دو بازوی خلاقیت و تکنولوژی می تواند به کیفیت مورد نظر خود برسد و امروزه می توان گفت تابلو فرمان هایی تولید می کند بسیار با کیفیت و کاربردی است .  
 

مزایای تابلو فرمان داتیس  

  • سیستم موتورسیف دیجیتال دارای LCD 
  • ابعاد مناسب
  • امکان نصب روی انواع موتورها
  • قیمت اقثصادی و مناسب

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :