تابلو فرمان آرکل

تابلو فرمان آسانسور آرکل یک تابلو فرمان است که برای کنترل و مدیریت آسانسورها استفاده می شود و در دو تیپ MRL و MR تولید می شود .

تابلو فرمان آرکل
قطعات آسانسور

تابلو فرمان آرکل

یکی از مهم ترین قطعات آسانسور، تابلو فرمان آن است . تابلو های آرکل در دو تیپ MRL , MR  تولید می شود که باعث می شود در آسانسور های با موتور خانه و بدون موتور خانه قابل نصب و راه اندازی می شود . تابلو های آرکل در 14 ، 17 ، 26 ، 35 ، 50 ، 75 آمپر برای انواع توان های موتور موجود است . یکی از مزیت های تابلو فرمان آرکل این است که قابلیت شخصی سازی را دارد بدین منظور که می توان طرز حرکت آسانسور و نحوه سرویس دهی آن متناسب با نیز کاربر باشد را تنظیم کرد . شرکت آرکل در ترکیه مستقر است و بسیار با کیفیت و قابلیت های بالایی دارد به طور مثال می توان تابلو فرمان را به صورت اینترنتی آپدیت کرد و قابل توجه مشتریان که شناسایی موتور آسانسور به صورت اتوماتیک انجام می شود . بدین صورت تابلو فرمان آرکل به دلیل کیفیت بالایی که دارد در بسیاری از پروژه ها نصب می گردد . 


تابلو فرمان آرکل MRL


در تابلو در آرکل در تیپ MRL تابلو فرمان بدون موتور خانه است و تابلو فرمان در بالا ترین نقطه چاه آسانسور قرار دارد . به طوری که در دیواره ی چاه آسانسور در بالای طبقه اخر نصب می شود .  این تیپ آسانسور بدون موتورخانه است و موتور و تابلو فرمان در چاه آسانسور نصب می شود . تابلو فرمان و موتور در این مدل  دسترسی به  آنها  محدود است و می بایست گاورنر و موتور و تابلو فرمان در چاه نصب شوند . تابلو فرمان MRL  می بایست دارای نجات برقی موتور و سوئیچ آزاد کن گاورنر باشند .  


تابلو فرمان آرکل MR


این مدل از تابلو آرکل که معروف است به تابلو MR  بدین صورت است که از موتور های گیرلس استفاده است شده است و نیاز به موتور خانه دارد . فریم و طراحی این تابلو فرمان ها به دلیل قرار گیری در موتور خانه متفاوت است و متناسب با آن ساخته شده است . نکته قابل تامل دیگر اینکه در تابلو فرمان آرکل MR نجات برقی و سوئیچ آزاد کن قفل گاونر ندارد .                                                                                                                                                                  
شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :