تابلو فرمان آریان 

تابلو فرمان آریان یک شرکت دانش محور است که توانسته با مهندسان مجرب خود تابلو فرمان آریان را به بهترین شکل به تولید انبوه برساند .

تابلو فرمان آریان 
قطعات آسانسور

تابلو فرمان آریان 

شرکت آریان با استفاده از دانش و ابزار مهندسی توانسته است تابلو فرمان آسانسور با نام آریان را طراحی و به تولید انبوه برساند . تابلو هایی که شرکت آریان تولید و توزیع می کند از کیفیت بالایی برخوردار است . این تابلو فرمان ها طوری ساخته شده اند که مناسب برای انواع پروژه ها هستند از همین رو ، طرفداران زیادی برای خود کسب کرده است .  
از مهمترین بخش های آسانسور ، تابلو فرمان است زیرا تمامی حرکت کابین آسانسور از سمت تابلو فرمان صورت می گیرد .از وظایف تابلو فرمان می توان کنترل حرکت کابین ، پردازش فرمان های مسافر ها ، تنظیم سرعت کابین و ... را نام برد . تابلو فرمان در کنار موتور در موتور خانه نصب می شود .


تابلو آسانسور آرین از جمله تابلوهای کنترلی و الکتریکی آسانسور است که بازده عملکرد بالایی دارد و توانسته است جایگاه خود را در بین سازندگان تثبیت کند . 
این محصول ایرانی توسط شرکت آریان در انواع و مدل های مختلف یا کیفیت بالا به تولید می رسد و در بازار ایران به فروش می رسد . تابلو فرمان آریان با درایوهای متفاوت قابلیت تنظیم شدن را دارد  و آسانسور های دو سرعته و تک سرعته را پشتیبانی می کند . 
 

مزایای تابلو فرمان آریان : 

  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • دارای درایو Close Loop
  • امکان پخش پیام در زمان اضطراری
  • دارای سیستم نجات اضطراری
  • کیفیت و کارایی بالا در حرکت

 

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :