موتور گیربکس الکو (ELCO)

شرکت الکو به منظور بهبود عملکرد و خدمات و افزایش بهره وری نسبت به شناخت نیاز های مشتریان ، خود را مسئول می داند .

موتور گیربکس الکو (ELCO)
قطعات آسانسور

موتور گیربکس الکو

شرکت الکو در سال 1389 در زمینه طراحی و تولید موتور گیربکس آسانسور شروع به فعالیت کرد و در سال 1391 توانست محصولی کاملا ایرانی طبق استاندارد جهانی به تولید انبوه برساند . لازم به ذکر است که شرکت الکو در بهمن ماه 1391 توانست گواهی نامه های معتبر اروپا را بدست آورد .

تاکنون شرکت های زیادی در زمینه موتور آسانسور فعالیت می کنند که یکی از این شرکت های موفق شرکت الکو در کشور ایران است . شرکت الکو یکی از بزرگترین و موثر ترین مجموعه ها در ساخت موتور های گیربکس است . یکی از دلیل های بزرگی شرک الکو این است که بخش بزرگی از تولیدات موتور آسانسور را به خود اختصاص داده است .
موتور های آسانسور الکو دارای سیستم محافظتی اضافه بار ، اضافه ولتاژ ، اضافه جریان و دمای بالا می باشد . یکی دیگر از مزایای خرید این موتورهای الکو طراحی زیبا ، صدای کم و کارایی بالا می باشد .  

شرکت الکو به منظور بهبود عملکرد و خدمات و افزایش بهره وری نسبت به شناخت نیاز های مشتریان ، خود را مسئول می داند و طبق میل آنها رفتار می کند . اقدامات گستردهی که این شرکت برای آلودگی زیست محیطی و خطرات ایمنی انجام داده باعث شده است که حضورش در بازار های جهانی تثبیت شده است که این را یک نیاز اساسی برای خود می بیند.


 

 

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :