موتور گیرلس سیکور ایتالیا

کشور ایتالیا یکی از بهترین کشور ها در تولیدات موتور آسانسور است که می توان برند سیکور را نام برد که در دو مدل گیرلس و گیربکس تولید می شود .

موتور گیرلس سیکور ایتالیا

کشور ایتالیا یکی از بهترین کشور ها در تولیدات موتور آسانسور است که می توان برند سیکور را نام برد . موتور های سیکور در دو مدل گیرلس و گیربکس تولید می شود ، یکی از ویژگی های این دو مدل موتور سیکور سایز آنهاست که یا در موتورخانه کوچک راه اندازی می شوند یا نیاز به موتور خانه ندارند . همان طور که در مقاله موتور گیربکس سیکور به سمع و نظر شما رساندیم ، به دلیل عملکرد و رادمان بالای برند سیکور ، باعث شده است نصابان به مصرف کنندگان پیشنهاد دهند . مقرون به صرفه بودن موتورهای سیکور باعث شده است بین سازندگام ساختمان محبوبیت زیادی پیدا کند .     

مزایای موتور های سیکور ایتالیا


•    مصرف انرژی پایین
•    راندمان بالا
•    ایمنی بالای در حرکت آسانسور
•    استفاده از قطعات مرغوب و درجه یک در تولید این نوع موتور
•    نویز کم در زمان شروع حرکت

انواع موتور گیرلس سیکور

 

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :