بیمه آسانسور

امروزه تمام شهر ها رشد عمودی دارند و برای جا به جایی به آسانسور نیاز دارند که برای امنیت جان و جسم آنها نیاز مبرم به بیمه آسانسور است .

بیمه آسانسور
گواهی استاندارد آسانسور ، سرویس و نگهداری آسانسور

بیمه آسانسور
امروزه تمام شهر ها رشد عمودی دارند به طوری که ساکنان و شهروندان مدرن نیاز مبرم با وسیله ای به نام آسانسور جا به جا می شوند . این جا به جایی با آسانسور مزایا و فواید زیادی دارد که البته نیازمند رسیدگی مداوم است . لطفا همراه ما باشید .

بیمه آسانسور
آسانسور یک وسیله ی جا به جایی در مسیر عمودی ساختمان ها و خانه ها است . که دارای فواید بسیاری است . بیمه آسانسور ها یکی از ملزومات آسانسور است که باید هر ساله تمدید شود و طبق نیازهای های تعیین شده مدیر ساختمان رفتار کند . بیمه آسانسور یک مسئولیت مدنی است که مدیرساختمان یا خریدار بیمه اگر در حادثه یا اتفاق ناگوار ، در شرایطی مسئول حادثه شناخته شوند جریمه تعیین شده از طرف شرکت بیمه پرداخت می شود . به عبارت دیگر ، بیمه نمی تواند از حادثه جلوگیری کند یا از شدت حادثه بکاهد ، اما در صورت وقوع می تواند طرفین را به صلح دعوت کند و از نظر حقوقی طرفین را حمایت می کند .

چه کسانی باید خود را بیمه کنند؟


در نصب و نگهداری آسانسور شرکت های زیادی دخیل هستند اعم از شرکت نصب کننده ، سرویس کننده و شرکت طراح که در اغلب مواقع همه اینها در قالب یک شرکت می توانند باشند، و در صورت وقوع حادثه کارشناس دادگستری با بررسی های به عمل رسانده تصمیم میگیرند به عنوان مثال شرکت طراح را 10 درصد شرکت نصب کننده را 30 درصد و شرکت سرویس کننده را 40 درصد و مدیر ساختمان را 20 درصد مقصر بدانند . هر یک از این مقصران باید به نوبه خود بیمه شده باشند که در قبال حادثه خود را مسئول بدانند . هر یک از این نهاد ها بیمه خود را دارند و وابستگی ای به یکدیگر ندارند بدین صورت که بیمه شرکت طراح به بیمه مدیر ساختمان یا بیمه شرکت نصب کننده ارتباط ندارند .

مدیر ساختمان چه وظایفی دارد؟  

  •    در زمان پس از نصب آسانسور مدیر ساختمان باید آگاه باشد که آسانسور ، گواهی استاندارد دارد یا خیر
  •    عقد قرار داد سرویس و نگهداری آسانسور سالیانه با شرکتی معتبر و تحت نظارت اتحادیه و وزارت صمت (صنعت ،معدن و تجارت) 
  •    عقد قرار داد با همان شرکت های معتبر برای انجام و اخذ گواهی استاندارد ادواری
  •    خرید بیمه یکساله مسئولیت

پوشش های بیمه آسانسور چیست؟

 

  •    فوتی فرد داخل آسانسور
  •    نقص عضو فرد
  •    هزینه پزشکی ناشی از اتفاق داخل آسانسور
  •    خسارت مالی برای آسانسورها

بهترین بیمه آسانسور


چه مواردی تحت پوشش بیمه آسانسور هستند؟


بیمه فقط خسارت هایی را جبران می کنند که مرتبط به عوامل داخل آسانسور باشد در غیر این صورت در قبال عوامل خارج از آسانسور، مسئولیتی متقبل نمی شود . به طور مثال ، زلزله یا آتش سوزی و .... این چنین اتفاق ها عوامل خارجی محسوب می شوند . شرکت سرویس دهنده ، اگر سرویس کار را به آسانسور مذکور نفرستد و اتفاق ناگواری بی افتد بیمه مسئولیتی ندارد و همچنین اگر آسانسور در حال حرکت اضافه بار داشته باشد بیمه بخشی از خسارت را جبران می کند .


چه خطراتی افراد داخل آسانسور را تهدید می کند؟


رایج ترین و مورد انتظار ترین اتفاق داخل کابین آسانسور محبوس شدن افراد داخل آسانسور است ، یکی از علت های این اتفاق وزن زیادی داخل کابین یا قطعی برق آسانسور است . اکثر افرادی که داخل کابین آسانسور حضور دارند ، از فضای تنگ هراسان هستند و این امر باعث می شود در زمانی که آسانسور متوقف می گردد افراد داخل آسانسور به مشکل تنگی تنفس دچار شوند . دیگر اتفاق هایی که امکان دارد در آسانسور بی افتد شامل آتش سوزی ، برق گرفتگی ، سقوط کابین و ... است .
 

انواع شرکت های بیمه آسانسور و بهترین بیمه آسانسور 

 

  •     بیمه آسانسور معلم
  •     بیمه آسانسور پاسارگاد
  •     بیمه آسانسور ملت
  •     بیمه آسانسور ایران

        و .....

شرکت آسانسور پادرا با بررسی های به عمل آمده ، بهترین بیمه آسانسور را بیمه آسانسور معلم انتخاب کرده است و توانسته است با قراردادی که با این بیمه بسته است تخفیف هایی را دریافت نماید و برای مشتریان خود این بیمه را با هزینه کمتر ثبت و خریداری نماید .
 

شرکت آسانسور پادرا علاوه بر ارائه قطعات می تواند در کسب گواهی هایی چون استاندارد آسانسور و بیمه آسانسور برای شما  جامه عمل بپوشاند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید .

شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.

 

 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :