جنرال سرویس آسانسور

جنرال سرویس آسانسور ، بدین معنی است آسانسور یا مدتی است که سرویس نشده است و یا به صورت اصولی توسط متخصص سرویس نشده است و چکاپ لازم است .

جنرال سرویس آسانسور
سرویس و نگهداری آسانسور

جنرال سرویس آسانسور چیست ؟


شرکت هایی که سرویس و نگهداری انجام می دهند در واقع جنرال سرویس هم در مواقع نیاز انجام می دهند . جنرال سرویس آسانسور ، به رسیدگی آسانسوری گفته می شود که آن آسانسور یا مدتی است که سرویس نشده است و یا به صورت اصولی توسط متخصص سرویس نشده است و فقط اقدامات اولیه مرسوم انجام شده است و حال باید چکاپ کامل شود و تمام نقاط و قطعات آسانسور را مورد بررسی قرار داد . 
طبق عرف و اصول جنرال سرویس، شرکتی که دارای گواهی ها و مجوزهای لازم سرویس و نگهداری آسانسور است در اوایل قرارداد سرویس آسانسور جنرال سرویس را انجام می دهد . یکی از فواید جنرال سرویس در واقع این است که مدیران و مالکان ساختمان از تمامی عیب ها و مشکلات ممکنی که احتمال وجودش در آسانسور است، اگاه می شوند . 
در این فرآیند شرکت فرستنده سرویس کار از فرد با تجربه استفاده می کند ، زمانی که سرویس کار تمام نقاط را بررسی کرد و مشکلی ایجاد شده را یافت هر دو سمت قرار داد (شرکت سرویس آسانسور و مدیر ساختمان) را آگاه می سازد . پس از رفع خرابی قرار داد بین طرفین ثبت می گردد و طبق برنامه هر ماه یکبار سرویس انجام می شود .  

جنرال سرویس
 

زمان مورد نیاز جنرال سرویس  


زمانی که تمام قطعات آسانسور فرسودگی خود را نشان می دهند و این فرسودگی خطرناک می شود باید قبل از رخداد حادثه ای در اسرع وقت جنرال سرویس انجام شود . این امر باعث می شود تمام قطعات آسانسور کارآمد و به روز شود و تا سالیانی خطر جانی مسافران را تهدید نمی کند . زمانی که آسانسور یک ساختمان دچاری مشکلات متعدد می شود و سرویس کار به دفعات سرویس انجام می دهد جنرال سرویس، یکی از روش های کارآمد است که تمامی عیوب ها گرفته شود . در این مواقع آسانسور به حالت عادی برگشته و طبق برنامه قرارداد، آسانسور سرویس می شود . 

عملیات جنرال سرویس 

 

 (با کلیک بر روی هر یک از این قطعات می توانید انواع آنها را مشاهده کنید )

جنرال سرویس آسانسور

هزینه  جنرال سرویس آسانسور


جنرال سرویس آسانسور متغیر است و تمام ابعاد در این امر تاثیر گذار هستند . مسائلی چون تعداد توقف، قطعات نیاز به تعویض، نوع سیستم آسانسور (کششی و هیدرولیک)، ظرفیت کابین، سیستم تعلیق (یک به یک یا دو به یک ) و ... بستگی دارد . 

شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :