موتور گیربکس بهران

شرکت آسانسور بهران در دهه 70 با توجه به داشتن نیرو های متخصصان توانسته است در زمینه تولید و تامین قطعات آسانسور به درجات بالا برسد .

موتور گیربکس بهران
قطعات آسانسور

موتور گیربکس بهران

شرکت آسانسور بهران در دهه 70 با توجه به داشتن نیرو های متخصصان توانسته است در زمینه تولید و تامین قطعات آسانسور به درجات بالا برسد . رشد شرکت بهران با توجه به کیفیت قطعات روز به روز بیشتر می شود . شرکت آسانسور بهران به عنوان معتبرترین شرکت ها در تولید موتور گیربکس بسیار شناخته شده است .  

موتور گیربکس بهران

 این موتور از یک سیستم گیربکس برای انتقال قدرت از موتور به مکانیزم آسانسور استفاده می‌کند. موتور آسانسور گیربکسی عموماً شامل دو بخش اصلی است: موتور اصلی و گیربکس . موتور اصلی مسئول تولید قدرت و گشتاور است که لازم است تا مکانیزم آسانسور را حرکت دهد. گیربکس به عنوان یک واسطه بین موتور و مکانیزم آسانسور عمل می‌کند و وظیفه تغییر سرعت و تحویل قدرت به مکانیزم را برعهده دارد. گیربکس موتور آسانسور معمولاً شامل صفحات دنده‌دار است که به وسیله آنها تغییر سرعت و افزایش یا کاهش گشتاور انجام می‌شود. با توجه به نیاز آسانسور، گیربکس می‌تواند نسبت دنده‌ها را تغییر دهد تا سرعت آسانسور را تنظیم کند.

کیفیت موتور بهران 

دلیل کیفیت قطعات و محصولات شرکت بهران ، نظارت افراد متخصص بر خط تولید ، مواد اولیه مصرفی و کنترل کیفیت می باشد . از اهمین رو ، اولویت شرکت بهران رضایت و خرسندی مشتریان و مصرف کنندگان است که در کمال آرامش و ایمنی بین طبقات جا به جا شوند . 


شرکت آسانسور بهران با رعایت استاندارد های جهانی توانسته است بیشتر گواهی های لازم مانند EN81 و نیز گواهی نامه CE اروپا را اخذ کرده است . بدین صورت از تمامی محصولات و موتور شرکت بهران می توان اطمینا خاطر و آسودگی خیال را داشت . 

مزیت موتور گیربکس بهران

مزیت استفاده از موتور گیربکسی آسانسور بهران این است که با کمک گیربکس، میزان گشتاور موتور بالا رفته و سرعت آسانسور کاهش یابد. این امر می‌تواند در بهبود کارایی و عملکرد سیستم آسانسور تأثیرگذار باشد. همچنین، با استفاده از گیربکس، می‌توان به صورت دقیق‌تری سرعت آسانسور را تنظیم کرده و قدرت مورد نیاز را به مکانیزم منتقل کرد.

 

 

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

 

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :