موتور گیرلس وبر (WEBER)

موتور آسانسور گیرلس وبر، نمونه‌ای برتر از فناوری پیشرفته در زمینه سیستم‌های آسانسور است. این موتور با استفاده از تکنولوژی گیرلس، به طور منحصر به فردی عمل می‌کند.

موتور گیرلس وبر (WEBER)
قطعات آسانسور

موتور گیرلس وبر

اولین موتور آسانسور گیرلس که کشورمان ایران از سال 1397 شروع به تولید کرد و بسیاری از استاندارد ها را در این موتور رعایت کرده است . ساخت این موتورهای وبر به کمک متخصصان و با تجربگان به درجات بالا رسیده است و تاکنون توانسته است پیشرفت های زیادی داشته باشد . کیفیت و بازدهی این محصولات را در دراز مدت می توان لمس کرد و در تمام جوانح ( قدرت و نرمی حرکت و استاتیک لود و ... ) کاملا مشهود است . این دستاورد های شرکت وبر را حتی در رقابت با محصولات برتر خارجی می توان مقایسه کرد . 

موتور آسانسور گیرلس وبر، نمونه‌ای برتر از فناوری پیشرفته در زمینه سیستم‌های آسانسور است. این موتور با استفاده از تکنولوژی گیرلس، به طور منحصر به فردی عمل می‌کند، بدون نیاز به سیستم جعبه دنده (گیربکس) قادر به انتقال قدرت بالا و سرعت عالی می‌باشد.

یکی از برتری‌های ویژگی‌های موتور آسانسور گیرلس وبر استفاده از تکنولوژی مغناطیس دائمی است. با استفاده از مغناطیس‌های دائمی به جای سیم‌ پیچ‌های برقی و جریان مستقیم، این موتور نه تنها کاهش قابل توجهی در نویز و لرزش ایجاد می‌کند، بلکه صرفه‌جویی چشمگیری در مصرف انرژی و افزایش قابل توجهی در راندمان را نیز به ارمغان می‌آورد.

موتور آسانسور گیرلس وبر به ویژه در آسانسورهای بزرگ و با تردد بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. با عملکرد بی‌صدا و قدرت بالا، این موتور قابلیت ارائه عملکردی بسیار بهینه را داراست. از این رو، موتور آسانسور گیرلس وبر یکی از نمونه‌های برجسته و کارآمد در دسته موتورهای آسانسور است. این فناوری مدرن باعث بهبود عملکرد سیستم آسانسور و کاهش مصرف انرژی می‌شود .

انواع موتور وبر 


موتور های وبر (ساخت کشور ایران ) در سه حالت دیسکی ، استوانه ای ، دیسکی یاتاقان دار در ظرفیت های 6 تا 16 نفر با سرعت های 1 متر تا 5 متر بر ثانیه تولید می گردد . 


موتورهای گیرلس در مقایسه با موتورهای گیربکس دارای فواید هایی است که این مزیت ها عبارتند از :
•    حرکت نرم و بدون شوک در شروع و توقف
•    صدای بسیار کم و بدون نویز
•    راندمان مکانیکی و قدرتی بالا 
•    عدم نیاز به روغن کاری
•    قابلیت راه‌اندازی با ولتاژ 220 و 380
•    عملکرد بدون صدای ترمز

 

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعات و موتور های گیرلس و موتور های گیربکس دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

جهت دریافت کاتالوگ موتور گیرلس وبر کلیک کنید. 

 

 

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :