موتور گیربکس ABB

یکی از موتورهای گیربکس آسانسور ارائه شده توسط شرکت پادرا ، موتور گیربکس ABB می باشد . این موتور آسانسور ساخت ایران است و با ضریب تبدیل 1/43 تولید میشود. 

موتور گیربکس ABB
قطعات آسانسور

در کشور ایران خوشبختانه در دو دهه قبلی ساخت موتور آسانسور رونق پیدا کرده است و همان طور که در مقاله موتور گیربکس بهران به سمع و نظر شما رساندیم ، موتور های ایرانی توانسته اند با استاندارد های جهانی هم گام شوند و طبق آن رفتار کنند . موتور های ABB  در دو مدل 6.1 و 7.3 کیلو وات به تولید رسیده اند که در ادامه مقاله مشخصات هر کدام را توضیح می دهیم .


مزایای موتور های ABB

  • کیفیت بالا
  • حرکت نرم و کم نویز
  • دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

توان تحمل موتور های ABB  بالاست و دارای استاتیک لود 2500  کیلوگرم است که نشان گر قدرت این نوع موتور گیربکس است . از دیگر نکاتی که باید در نظر گرفت این است که این موتور از کیفیت بالایی برخوردار است و کاملا مقرون به صرفه است . سرویس و نگهداری این موتورهای ایرانی کاملا به صرفه و دارای معدود خرابی است در نتیجه موتور های  ABB به دور از خرابی است .

کیفیت و راندمان بالای این موتور های ABB توانسته است محبوبیت زیادی ایجاد کند و نصابان به سازندگان و مصرف کنندگان پیشنهاد این موتور را بدهند و موتورهای ABB  از روش نصب راحتی برخوردار است . 

انواع موتور گیربکس ABB

 

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :