موتور گیربکس پرگاس

شرکت پادرا ارائه دهنده انواع موتور گیربکس آسانسور پرگاس می باشد . موتور گیربکس پرگاس ساخت ایران می باشد . از ویژگی های مهم و بازر موتور گیربکس پرگاس سازگاری با شرایط محیطی و زیستی در کشور است .

موتور گیربکس پرگاس
قطعات آسانسور

موتور گیربکس پرگاس

شرکت پرگاس از سال 95 در کشورمان ایران شروع به فعالیت کرده است که موتوری با مشخصات 5.5 کیلو وات و  ظرفیت 6 نفره طراحی کرده است . موتور های گیربکس پرگاس از نظر کیفیت و قیمت کاملا مطلوب است و دارای طرفداران از جمله نصابان و سازندگان ساختمان است . دلیل محبوبیت این شرکت با این سابقه کم به دلیل این است که دارای کیفیتی است که از نظر سرویس و نگهداری آسانسور بسیار به کار سهولت بخشیده است . 
موتور آسانسور پرگاس از ابتدای فعالیت خود توسط متخصصین و کارشناس آسانسور ، موتور خود را طراحی کرده و به تولید انبوه رسانده است . این موتور گیربکس پرگاس دارای 2 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است که این امر دلالت بر کیفیت آسانسور و به دور از خرابی است . اما نکته مهمی که در موتور پرگاس وجود دارد این است که این نوع موتور های پرگاس با توجه به شرایط آب و هوایی ایران ساخته شده اند .

همان طور که گفته شد شرکت پرگاس با سابقه کمی که دارد با گذر زمان هر روز و روز به روز پیشرفت می کند و ایراد های قطعات موتور آسانسور را رفع می کند . موتور های پرگاس توانسته است استاندارد های جهانی را اخذ کند  و دارای گواهینامه استاندارد ملی است . 
 

ویژگی های موتور گیربکس پرگاس

  • کم کردن سر و صدای کابین 
  • کاهش مصرف انرژی 
  • گارانتی 2 ساله 

موتور آسانسور پرگاس

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

 

 

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :