تابلو فرمان السا

تابلو فرمان السا یکی از محصولات پرطرفدار در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور می باشد که توسط شرکت پادرا به سراسر کشور عرضه میشود.

تابلو فرمان السا
قطعات آسانسور

تابلو فرمان السا

امروزه آسانسور یه وسیله جدا شدنی در جا به جایی و حمل و نقل است و همان طور که گفته در مقاله  ایمن ترین وسیله نقلیه در ساختمان آسانسور است . در حال حاضر وجود آسانسور در ساختمان های سه طبقه به بالا یک امر حیاتی است و باعث شده در رسیدگی به امور اداری سرعت ببخشد . 
کیفیت آسانسور و قطعات آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است و تابلو فرمان السا هم از این قاعده مستثنا نیست و دارای کیفیت بالایی است که باعث شده به تولید انبوه برسد و جز رایج ترین تابلو فرمان ها است که بسیار بین سازندگان و نصابان محبوب است . 


تابلو فرمان السا ویژگی CLOSE LOOP و OPEN LOOP  را دارا می باشد بدین صورت که قابلیت نصب انکودر را دارد و باعث می شود موتور آسانسور بسیار نرم تر و بدون اختلال کار بکند و از طرفی قابلیت  BLACK OUT  را همراه دارد و در صورت قطع شدن برق آسانسور به طبقه پایین حرکت می کند و بدین صورت مسافران از کابین خارج می شوند . 
یکی دیگر از قابلیت های تابلو فرمان السا ، موتورهای با توان 45 کیلو وات را هم خوانی دارد . این تابلو به دلیل مقرون به صرفه بودن و کیفیتی که دارد باعث شده محبوبیت زیادی به دست آورد .  
گارانتی در قطعات آسانسور بسیار مهم است و باعث می شود استفاده کنندگان از اطمینان کافی جهت ضمانت عملکرد قطعات را کسب کنند . تابلو فرمان السا با داشتن 2 سال گارانتی تابلو و 18 ماه گارانتی درایو و داشتن 10 سال خدمات پس از فروش اطمینان از صحت عملکرد قطعات را یه مسافران می رساند .  

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

 

نظرات :
ارسال نظر :
آخرین مطالب :