موتور گیرلس بلولایت ( Bluelight )

موتور آسانسور گیرلس بلولایت یک نوع موتور پیشرفته و یکی از موتور های پر طرفدار در حوزه آسانسور است ، که دارای ویژگی های خاصی است .

موتور گیرلس بلولایت ( Bluelight )
قطعات آسانسور

موتور گیرلس بلولایت

موتور آسانسور گیرلس بلولایت یک نوع موتور پیشرفته است که برای سیستم‌های آسانسور استفاده می‌شود. ویژگی ممتاز این موتور از نوع گیرلس (Gearless) است که به آن کمک می‌کند به طور خاصی کارایی و کاربرد آسانسور را بهبود بخشیده و قدرت و سرعت بالایی را ارائه دهد. با استفاده از موتور آسانسور گیرلس بلولایت، احتیاج به سیستم جعبه دنده (گیربکس) برای انتقال قدرت از موتور به طبقه‌بندی آسانسور کمتر می‌شود. این ویژگی منجر به کاهش نویز و لرزش، صرفه‌جویی در انرژی و افزایش راندمان می‌شود. علاوه بر آن، موتور آسانسور گیرلس بلولایت معمولاً از تکنولوژی مغناطیس دائمی استفاده می‌کند، که به طور مستقیم باعث افزایش کارایی و کاهش نیاز به تعمیر و نگهداری موتور می‌شود.


در حوزه آسانسور کشور های زیادی مانند ایتالیا ، اسپانیا ، آلمان و ... فعالیت می کنند که برند بلولایت در کشور چین است و به قطعاتی چون کنترلر موتور، موتورهای گیرلس، بردهای جانبی آسانسور و …  می توان اشاره کرد. کمتر شرکتی هایی در صنعت آسانسور توانایی تولید درایو و موتور آسانسور را به طور همزمان بر عهده گرفته اند اما کمپانی بلولایت این امر را اجرایی کرده است که حاکی از توانایی این برند است .

مزایای موتور های بلولایت :


•    ساختار مکانیکی اصلاح شده و به روز که قابلیت تحمل بار زیاد روی شفت به همراه ایمنی بالا
•    رادمان و بازده ای بالا ،  گشتاور بالا ، هماهنگی و توازن اصلاح شده در سیم پیچی داخل شکاف های موتور
•    حرکت نرم موتور، نویز و صدای کم و لرزش های به هنگام حرکت نا چیز
•    قابلیت پوشش دهی بازه وسیعی از آسانسورها از لحاظ سرعت و ظرفیت داخل کابین
•    استفاده از ترمز armless و در نتیجه پاسخ دهی سریع تر و قابلیت اطمینان در کارکرد بالاتر

 

انواع موتور بلولایت


موتور آسانسور گیرلس بلولایت جز معتبر ترین برند ها در آسانسور است و طرفداران زیادی دارد . یکی از دلیل های پر طرفدار بودن این برند ، علاوه بر ساخت موتور آسانسور به ساخت درایو آسانسور می پردازد که اگر از طرفی هر دو این قطعه ها در آسانسور به کار رود از هماهنگی خوبی برخوردار هستند . در نهایت امر ، این هماهنگی و تطابق بین این دو محصول باعث می شود کارایی و کیفیت کار بالا رود . شرکت آسانسور پادرا پیشنهاد می دهد در صورت استفاده از برند بلولایت از هر دو محصول بهره مند شوید تا از عمر بیشتر و مشکل کمتر در آسانسور برخوردار باشید . 

 

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852


  
 

 

 

جهت دریافت کاتالوگ موتور گیرلس بلولایت کلیک کنید . 

نظرات :
ارسال نظر :