موتور گیرلس پریمو ایتالیا ( PRIMO )

موتورهای پریمو آسانسور با کیفیت بسیار بالا تولید و به بازار عرضه می شوند و به دلیل قدرت و سرعت بالا و قیمت مقرون به صرفه بسیار محبوب هستند.

موتور گیرلس پریمو ایتالیا ( PRIMO )
قطعات آسانسور

موتور گیرلس پریمو ایتالیا

کمپانی پریمو ایتالیا یکی از معتبر ترین برند های آسانسور در اروپا و سراسر جهان می باشد . موتورهای آسانسور پریمو علاوه بر مقرون به صرفه بودن و هزینه سرویس و نگهداری کم از ویژگی های حرکتی زیادی بهره میبرد . نرمی و بدون شوک بودن حرکت این موتورها از ویژگی های بارز این موتورها می باشد . علاوه بر این ، موتورهای پریمو از کیفیت بالایی برخوردار است به استناد از همین دلیل ، موتورهای پریمو توانسته است تمامی استاندارد های لازم را اخذ کرده و به رتبه برترین ها برسد . 

 

موتور گیرلس پریمو

طول عمر این برند از موتور آسانسور ، طول عمر بالایی دارد و می توان این موتورها را در انواع ساختمان های کوچک و متوسط و بزرگ  نصب کرد .    از دیگر ویژگی این موتورهای پریمو می توان اشاره کرد که این موتورها قابلیت این را دارند بدون موتور خانه(MRL) هم نصب گردند ، به عبارت دیگر این موتورهای پریمو با محیط کاملا سازگار هستند . 

 

شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

جهت دریافت کاتالوگ انواع موتورهای گیرلس پریمو ایتالیا کلیک کنید. 

نظرات :
ارسال نظر :