موتور گیربکس سیتور (SITOR)

شرکت آسانسور سیتور چین با موتور های موفق خود توانسته است رضایت مند عمل کند و تمام ابعاد استاندارد به همراه کیفیت بالا حرکت کند . همراه ما باشید .

موتور گیربکس سیتور (SITOR)
قطعات آسانسور

موتور گیربکس سیتور

به طور معمول موتور آسانسور سیتور با همراه داشتن 3vf می تواند حرکتی نرم ، بدون ضربه در استارت و کیفیت بالا و راندمان بالا برخوردار باشد . موتور های سیتور قابلیت نصب اینکدر را دارا می باشد که این اینکدر در حرکت و بازدهی موتور آسانسور تاثیر مستقیم می گذارد . موتور های سیتور از قدرت بالا و توان استاتیک لود 2800 کیلوگرم برخوردار است . توان استاتیک لود ، قدرت موتور در زمان توقف را می سنجند . 

 

مزایای موتور گیربکسی سیتور 

  • حرکت بسیار نرم و بی صدا
  • بدون هیچ گونه شوک حرارتی 
  • امکان نصب با اینکدر (حرکت آسانسور را نرم تر میکند)

انواع موتور های سیتور

 

کمپانی سیتور که موتورهای آسانسور و دیگر قطعات آسانسور را تولید می کند از کشور چین به دیگر کشورها صادر می کند . موتور سیتور در دو صورت : عمودی و افقی نصب می گردد . این موتور های مراحل استاندارد بین المللی یا اصطلاحا (EN81) طی نموده است .


همچنین بخونید :

موتور گیرلس سیتور


نحوه خرید موتور های سیتور

پیشنهاد میشود که برای مطلع شدن از قیمت ها و تعرفه های ویژه شرکت آسانسور پادرا با شرکت تماس گرفته و با مشاوران مجرب شرکت ارتباط برقرار کنید تا بهترین انتخاب با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت نسیب شما مشتریان و مالکان محترم گردد . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.

 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

 

نظرات :
ارسال نظر :