موتور گیرلس سیتور چین

موتورهای گیرلس آسانسور سیتور ساخت کشور چین می باشند ، اما طراحی آن در کشور فرانسه است که به تولید انواع قطعات آسانسور پرداخته است.

موتور گیرلس سیتور چین
قطعات آسانسور

موتور گیرلس سیتور 

موتورهای گیرلس آسانسور سیتور ساخت کشور چین می باشند اما طراحی آن در کشور فرانسه است که به تولید انواع قطعات آسانسور پرداخته است . در موتور های گیرلس نسبت به سایر موتور های آسانسور از قطعات کمتری برخوردار است و همین امر، سبب شده است بسیاری از ریز قطعات در موتور آسانسور حذف گردد . زمانی که این ریز قطعات حذف گردد سیستم موتور ساده تر گردیده و از مشکلات محتمل ریز قطعات جلوگیری شود . در موتور های گیرلس ، گیربکس حذف می گردد و بخش های پیچیده آن جایی در موتور ندارد . این معنای کاهش تعداد قطعات مکانیکی و الکترومکانیکی در موتور است . 

 

 

موتورهای گیرلس آسانسور به صورت VVVF و بدون ایجاد شوک حرکتی عمل می‌کنند. موتور های گیرلس سیتور به دلیل حذف ریز قطعات ، خرابی در آن کاهش یافته و سرویس و نگهداری زیادی در پی ندارد . با حذف گیربکس و ریز قطعات ، بخش هایی که خرابی در پی داشتند حذف گردیده و در نهایت امر یک موتور گیرلس مطلوب به دستمان می رسد .  زمانی که سرویس و نگهداری در آسانسور ساده تر شود به مراتب از هزینه های کمتری آسانسور برخوردار است ; و زمانی که تعمیرات مکرر و خرابی های پی در پی وجود نداشته باشد ، آسودگی خاطر همراه خود دارد .  عمر مفید موتورهای گیرلس به طبع با حذف گیربکس و ریزقطعات بیشتر شده و از خرابی کمتر و رادمان بیشتر می توان استفاده کرد . 


همچنین بخوانید :

موتور گیربکس سیتور


شرکت آسانسور پادرا از ارائه این قطعه و قطعات دیگر نسبت به خواسته های شما عمل می کند . برای اطلاع از تمام قیمت ها و مبلغ سرویس آسانسور و دیگر خدمات پیشنهاد می شود تماس بگیرید . شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

 

 

 

 

 

 

نظرات :
ارسال نظر :